بازاریابی رابطه ای عاشقانه
21 بهمن 1403
ارسال شده توسط محمدحسین رضاپور
18 بازدید
خیلی وقت پیش، یه کتاب خوندم به اسم:
بازاریابی رابطه ای عاشقانه
کتاب جالبی بود، دوست دارم جملاتی از کتاب رو باهاتون به اشتراک بذارم.
1-” همه ی ما ذاتا بازاریابیم. ما همواره تلاش می کنیم تا مردم با جهان بینی ما موافقت کنند.”
2- تحقیقات مختلف نشون میده که:
” رفتاری که با ما می شود و حسی که برخورد طرف مقابل در ما ایجاد می کند؛ بر رفتارها و نظریات ما تاثیر می ذارد.” مثلا:
پیش خدمت هایی که در پایان غذا، شکلات به مشتری تعارف می کنند، انعام بیشتری دریافت میکنند. یا ما، از کسانی که همدردی شان را به ما نشان می دهند، کالای بیشتری میخریم
و…
3-برای ارزش سازی، ببین چه چیزی باعث می شود که مشتری حس خوب بگیرد، آن وقت، آن کار را انجام بدهید.
4- اگر می خواهید بهترین باشید، باید سعی کنید احساس مردم را درک کنید، و پیداکنید که دوست دارند، چه حس هایی را تجربه کنند و آن ها را بهشون هدیه بدید.
5- این روزها دسترسی ساده است. چیزی که این روزها مهمِ، این است:
” طرف مقابل چه حسی پیدا کرده است؟ “
6- راه هایی پیدا کنید که به مردم، احساس مهم بودن بدهید.
دیدگاهتان را بنویسید